چهارشنبه

باید رفت جلو ، باید

هر وقت که داغانم بعضی از کارهای یاس برایم مثل مرحم است. واقعن برایم جالب است که توی این بچه های رپ فارسی یاس و همین طور رپر مورد علاقه ام هیچکس فوق العاده به آدم انرژی مثبت می دهند. بعض وقت ها درست مثل یک دوچرخه یا چه می دانم یک وسیله ای که از کار افتاده باشد ، می شوم و در این شرایط کارهای هیچکس و یاس برایم مثل یک معجزه هستند. البته همیشه وقتی که در حالت برزخ هستم اولش شهرام عزیز است که این انرژی خواستن را به من می دهد و بعد اجراهای این دو دوست جوان است که به وجدم می آورد.
باید بتونیم : اجرا یاس و بهزاد




از این جا می توانید: باید بتونیم را دانلود کنید(پس از کلیک چند لحظه مکث کنید)

پس نوشت: شروین عزیزم هم این روزها مثل همیشه رفیق خوبی است برایم.

پساپس نوشت: رد پای یاس و هیچکس در ویکی پدیا

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

منم یاس و هیچکس رو دوست دارم مرسی

ناشناس گفت...

راستی وقتی این عکس های سگ رو توی بلاگ شما می بینم دلم برای سگم تنگ میشه

بهرام رفیعی گفت...

رافونه عزیز
واقعن خوشحالم که تو هم از رپ بخصوص هیچکس و یاس خوشت می آید، به نظرم که فوق العاده هستند.
راستی من نمی دونستم سگم داشتید، من عاشق سگم، می میرم براشون، بخصوص لوباردور زرد که هم شکاری هستن و هم نگهبان، تازه فوق العاده باهوشن. یعنی کافیه جای آب جو یا شراب رو تو یخچال بهشون نشون بدی هر وقت بگی خودشون برات میارن و فقط با یه جرعه کوچیک چنان خوشحال می شن که انگار دنیا رو بهشون دادی، به شدت هم باوفا هستن و کلی هم با شخصیت. می دونی بعضی وقتا فکر می کنم سگ ها هم فهم و شعور دارن و فکر می کنن و تنها نمی تونن حرف بزنن.
به نظرم زودتر توی همین باهار یه کوچولوش رو بیارید پیش خودتون انقدر انرژی می دن به آدم.

ناشناس گفت...

سلام

مرسی که سر میزنی. کوهن یکی از هنرمندای محبوب منه.

در مورد گذاشتن ویدئو در پست احتیاج به کمک دارم میشه با ایمیل

راهنمائیم کنی.سپاسگزارم .

بهرام رفیعی گفت...

فرانک عزیز
خوشحال می شوم بتوانم کمکی کنم .

ناشناس گفت...

بهرام جان خیلی به یادت هستم رفیق و خوشحالم که برای جبران تنهایی و دلتنگی به موزیک پناه میبری و کلی باهاش حال میکنی و خوشحالم که دوستان بهت دلگرمی میدن.قلب مهربانی داری رفیق و این باعث میشه هیچ وقت تنها نمونی.امیدوارم که همیشه خوب و سلامت باشی.
قربانت.

ناشناس گفت...

بهرام جان ما مخلصتیم شریک عزیز ... به قول خودت اووو D:

ناشناس گفت...

من سگم ایرانه نژاد تریر، اسمش فندر.الان نزدیک 8 سالشه و بابام رو بیشتر از من دوست داره برای همین تو فکر آوردنش نبودم با اینکه خیلی دوستش دارم.
الان هم شرایط داشتن سگ رو نداریم
ولی واقعا موجودات دوست داشتنی ای هستند و واقعا انرژی مثبت می دن.
این نژاد سگ رو هم که گفتید من نمی شناختم و خیلی برام جالب بود
مرسی

ناشناس گفت...

in nazarat che jori farsi mishe . man avalin barame . gom shodam .sos sos sos sos

بهرام رفیعی گفت...

داداش فارسی نوشتن نظر تو این وبلاگ فقط یه راه حل داره؛هر روزی که می خوای برام نظر بزاری صبح که پا شدی ، چایی شیرینت رو باید برخلاف عقربه ساعت هم بزنی :) خواهش می کنم از این به بعد رعایت کن داداش من:>{

ناشناس گفت...

سلام دوست و همكار قديمي اوضاع خوبه نمي دونم چرا ياد اون موقع ها افتادم يادته مي گفتي چرا نمي شه تو رو عصباني كرد يا تحريكت كرد كه مثلا نسبت به حوزه هاي خبريت احساس مالكيت كني يا صفحه بستن يادته اون موقع ها جزو بهترين دوران زندگيم بود . من هنوز alex رو يادمه سگتو ميگم و مي دونم كه چقدر دوسشون داري

بهرام رفیعی گفت...

مهناز مهربان
دل به دل راه دارد، اتفاقن من همیشه به یادت هستم عزیز، باور کن خیلی وقت ها یاد روزهای تحریریه و سرویس خودمان و دوستان مهربانی چون تو می افتم.
دوست خوبم درست است که بین مان فاصله ی زیادی است اما شک ندارم که دل همه ی ما به هم نزدیک است و مطمئنم یک روزی دوباره دور هم جمع می شویم.
از لطفت نسبت به چشم هایش و الکس هم سپاسگزارم