یکشنبه

منم همینطور؟!

همین چند روز پیش بود که نوشته بودم درباره هیچکس. و این که ضبط آلبومش طول کشیده و برای همین یکی از آهنگهای قدیمی اش را گذاشتم این جا. دیروز رفتم سری به بروبکس رپ در وبلاگستان بزنم دیدم که همه لینک و آهنگی از هیچکس را گذاشته اند توی وبلاگ هایشان . گفتم تا دیر نشده جا نمانم این آهنگ را به شما برسانم که حالش را ببرید.
راستش کم کم دارم به این بهزاد بلور امیدوار می شوم ، راهی را پیش گرفته که به گمانم درست است و نتیجه خواهد داد. او با نسل جدید موسیقی ایران ارتباط خوبی گرفته و هر روز هم دارد بهتر از دیروزش عمل می کند، (از همین جا یه تبریک به بهزاد) به نظرم او از معدود آدم هایی است که نسل جدید موسقی ایرانی را شناخته و از امکاناتی که دارد برای ارتباط با این نسل استفاده کرده و آن را می فهمد.
دیدم این بهزاد خان بلور در وبلاگ روز هفتم سایت بی بی سی فارسی آهنگ جدید هیچکس بانام " منم همینطور" و خبر انتشار آلبوم و همین طور کنسرتش در اروپا را گذاشته ، آن هم با لینک برای دانلود که خدا خیرش دهد ما هم استفاده کردیم. او پیش از این با هیچکس مصاحبه هم کرده است.

منم همینطور" با صدای هیچکس را از این جا دانلود کنید":
http://odeo.com/show/3520643/1103785/download.mp3
و این جا بشنوید:

powered by ODEO

این هم مصاحبه بهزاد بلور با هیچکس:
آسفالت داغ هيچکس

پی نوشت: کسانی که می خواهند آهنگ جدید هیچکس را با حجم پایین دانلود کنند می توانند به وبلاگ روز هفتم و لینکی که در متن داده ام مراجعه کنند

۳ نظر:

Nazkhatoon گفت...

سلام بهرام جان. من از اين سبک موسيقی وقتی به زبان فرانسه ست بيشتر خوشم مياد . نمی دونم چرا وطنی هاش زياد به دلم نمی شينه. به هر حال که ممنون از زحمتی که کشيدی!

ناشناس گفت...

سلام بهرام جان! ممنون از توجهت، منتظر هستم تا در آن باره هم بنویسی، ضمنا جوابی هم برایت در همان قسمت کامنتهای نان و پنیر گذاشتم.
سربلند باشی

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز امیدوارم که حالت خوب باشه در مورد این موزیک باید بگم خیلی باحال هستش امیدوارم که موفق تر باشه و در مورد اینکه پست رو رپ اختصاص دادی خیلی با حالی که اینقدر به رپ حال میدی در مورد حال دادن به ما هم که در شما هم ببینید گذاشتید باید بگم شرمندمون کردی دستت درد نکنه موفق باشید ولی خودمونیمها در کار حال دادن هستی موفق و همیشه شاد باشید .