چهارشنبه

وظیفه ای بر دوش استقلالی ها

تصویری که می بینید مربوط به آخرین پرسپولیسی هایی است( مازیار زارع و علی کریمی) که درحال تمرین بالا رفتن از نردبان استقلال هستند. آبی ها قرار است در بازی جمعه نقش نردبان ما توی لیگ را بازی کنند و امیدوارم که آنقدر پوشالی نباشند که تکه تکه شوند و لااقل بتوانند وظیفه شان را در همین نقش کوچک اما مهم خوب انجام بدهند.

پس نوشت: بعضی از دوستان آبی مثل این که باورشان شده که واقعن خبری است، نه عزیز من. هرچه سال پیش و امسال از ما امتیاز کم کرده اند به شما اضافه، پس 9 امتیاز اختلاف خیلی ملاک کار نیست که شما سرمست از حالا بازی را برده می دانید، باور کنید اگر امیدوار رضایی ،واعظ آشتیانی و علی آبادی ، زریبافان و هاشمی ثمره پرسپولیسی بودند امسال ما با 21 امتیاز اختلاف صدر نشین می شدیم. حالا خوب است که شما خودتان سرتان توی حساب است پس از الان نگویید؛ اگر نتیجه بازی بیرون زمین تعیین نشود ما می بریم، اگر هم نتیجه بیرون زمین تعیین شود با این طرفداران استقلالی که شما در دولت محترم ! نهم دارید و این دعاهایی که هر هفته در جمکران قم به جا می آورید، مطمئنن نتیجه به نفع ما نیست. ولی اگر بازی عادلانه برگزار شود شک نکنید که بازی را با اختلاف سه گل از شما می بریم ، بلکه هم خاطره آن شش تایی معروف را زنده کردیم.

پسا پس نوشت: قرررممزته آآآبی یه آبلیمو جات (دیالوگی از فیلم مادر، ساخته زنده یاد علی حاتمی را ببینید)

در همین باره :
بی تابی برای دربی

۷ نظر:

Arash Sigarchi گفت...

تصدقت.می دانم که لطف داری و بلاگ من را می خوانی اما این دو مطلب برای تاکید بیشتر است:
http://sigarchi.net/blog/?p=1317
http://sigarchi.net/blog/?p=1791
ببین به من بگو چرا استقلال قهرمان 1385 ترکیب مدیریتیش عوض شد و تیم به مقداد نجف نژاد سپرده شد که حتی لیستش به آسیا نرسه و در همان شرایط استقلال و پرسپولیس کسلک ننده ترین بازی رو انجام دادند؟ سال 86 که حاج حبیب و سعید لو و بقیه بودند پرسپولیس با قطبی شد "تیم" اما همین تیم چرا به مصلحت از ما بهترون ، استقلال رده 13 رو نترکوند؟ حالا سال 87 است و گویا نوبت دایره به استقلال است. راستی چرا تیم پرسپولیس که تیم برنده بود ، ترکیبش باز دست برده شد. امان از این دادول های ظاهرا مدیر ورزشی که گند زده اند به همه چی ....... خلاصه همه معطلیم..... تی فدا

Arash Sigarchi گفت...

در ضمن : اول اینکه این عکس موقع فرار بازیکن های شما از شکست سنگین بازی جمعه است که من نمی دانم تو گیلک باهوش چطور قبل از بازی در جمعه ، الان این عکس را گرفته ای (واقعا می گن خارج امکانات داره ، همینه ها). دوم اینکه من دست به پلا کبابم ، قویه. بزنیم سر ایتا پلاکباب ؟
کیسه باور که سه تا فقط برهانی شمه ره بنه کنار. ها ها ها

بهرام رفیعی گفت...

آرش جان

مرسی یکی ازدو مطلبتی که لینک کرده بودی را قبلن خوانده بودم ، اتفاقن من هم با نظرت موافقم اما گمان کردم که شما می گویی جمعه برنده هستید مگر این که نتیجه بیرون تعیین شود، وگرنه کاملن با نظرت و نوشته هات درباره فوتبال سیاسی موافقم. بقولی حالا دیگر کیست که نداند این ماجرای تشت از روی بام افتاده را.
قوربان بشم

ناشناس گفت...

ایه بیدین.
می چشم و دل روشن
امی آرش جان استقلالی، ایه شلوغ بکوده.
امرا بخشیدی
صد دفه بگوفتم ان شلوغ کاریان را بنه کنار
ا زای گوش نوکونه
شرمنده ببوسیم برار

بهرام رفیعی گفت...

اختیار داریدی خاخور جان
زاکای ایمروزی هاتوییدی، البته من اومیدوارم کی شما تاثیر بنهی روش و بلکه آمی آرش جانم تغییر رنگ بدهه و به راه راست هدایت ببه(هاهاهاها)
شیمی دوشمن شرمنده ببه شیمی قدم آمی چشمان سر

Arash Sigarchi گفت...

من غلط کردم. من قرمزم ، بابام قرمزه ، پدربزرگم قرمزه ، هفت جدم هم قرمزه.... (قضیه خرسی که می گفت خرگوشم)

بهرام رفیعی گفت...

داداش شوما هر رنگی که باشی توی قلب ما جا داری عزیز. حتا آبی هم که باشی باز می خواهمت به ناز.
ولی با همه این حرفا نیکی گفته سه تا من می زنم دو تا علی کریمی یکی هم کریم، که سرجمع می شه شیش تاو شیش عدد مقدسیه(هاهاهاها)