پنجشنبه

بی تابی برای دربی


شیران پرسپولیس در کمین آبی های خوشمزه!
گزارش تمرین و نام 18 نفر نهایی را این جا بخوانید
پس نوشت: آبی های خوشمزه مثل لاک پشت در لاکشان فرو رفتند و از خورده شدن فرار کردند. واقعن این لاک هم چیز خوبی است البته با چاشنی شانس بهتر هم می شود ، دو تا تیرک که گل نشد و دو تا پنالتی که گرفته نشد همگی از خوش اقبالی آنها در جمعه "رفت" خبرمی داد.
این دو گزینه ی لاک و شانس را اضافه کنید به نفوذ "مسعود زریبافان" ، " امیدوار رضایی" و " واعظ آشتیانی" در فدراسیون فوتبال و شورای تامین استان! تا دلیل تساوی بازی امروز برایتان روشن شود.
سرمربی مثلن مودب و با شخصیت ! اس تق لالی ها هم پس از این با کمک دولت مهرورز نهم! و افراد پرنفوذ هیات مدیره! قرار است با مساعدت مسولان باشگاه پاختاکور ازبکستان(بخوانید: ابرقو)! با تیم الهلال عربستان وارد مذاکره شود، البته این بار عرب ها او را دعوت کرده اند و برخلاف دفعات پیش خودش پیشنهاد نداده است، دلیل مسولان الهلال هم این است که بازی امروز آبی ها نمونه ای از بازی ایده آل عرب ها بوده که تاکنون هیچ مربی نتوانسته بود آن را خوب اجرا کند.
آبی ها بهتر است فعلن "کل یوم" و" خداوند را شاکریم" باشند و حتمن این هفته به "جمکران" بروند!!!
اما بازی برگشت با چه ترفندی می خواهند از شکست فرار کنند؟

پس پس نوشت: حرف های سرمربی متشخص و بین المللی پرسپولیس را هم بخوانید و ببینید ادبیاتش چه قدر با قلعه نویی فرق دارد؟ خودتان قضاوت کنید.

هیچ نظری موجود نیست: