دوشنبه

ماهی خوران

الان دارم چند تکه از ماهی هایی که پنجشنبه گرفته ام را توی روغن سرخ می کنم، یک مقدارش را چشیدم ، بد مذهب بدجور خوشمزه است ، طعمی مثل "ماهی سفید خودمان" را دارد. نام این ماهی که دارم سرخشان می کنم؛ "Yellow perch" است، جای همه دوستان خالی. می خواهم همین الان بنشینم و بخورمش. البته با صید پنجشنبه هفته پیش به اندازه کافی ماهی دارم و کلی فسفر و انرژی لازم به مغزم تزریق می کنم ولی از روز شنبه هم که با ارسلان و شروین رفتیم ماهی گیری ، صیدهای تازه ای دارم که هنوز پاکشان نکرده ام. آن ماهی قبلی که گرفته بودیم همان کپور خودمان بود و طعمش فرقی نداشت، اما این یکی بدجور دارد زیر زبانم مزه می کند. می خواهم کمی جعفری و شیوید و رب گوجه با زردچوبه هم با چاشنی لیمو به عنوان سس با این ماهی درست کنم ،راستش دفعه قبل بد نشده بود ، خیلی خوشم آمد شاید با این ماهی هم خوشمزه بشود.
دیگر وقتش رسیده و شرمنده که باید مشغول شوم به خوردن. شانس خوب برایم آرزو کنید که بازهم بتوانم از این ماهی های خوشمزه بگیرم، هر کسی از نزدیکی تورونتو و یا انتاریو رد شد هم قدمش روی چشم ، ماهی پلو مهمان خودم، اگر نه که جای شما را خالی می کنم.

پس نوشت: توی دلتان نگوییدآ؛ ندید بدید هی از ماهی گیریش می نویسه، اگر بدانید چه آرامشی برایتان به ارمغان می آورد حتمن شما هم هر روز به ماهیگیری می روید حتی توی وان حمام خانه تان!

راستی یک گوزن هم دیدم توی ماهیگیری که ازش عکس گرفتم و بزودی می گذارمش این جا

هیچ نظری موجود نیست: