جمعه

صیغه در زنجان

این اظهارات دادستان زنجان در نوع خودش بی نظیر است. او دیگر کل پرونده ماجرای تجاوز و دست درازی معاون دانشگاه زنجان به دختر دانشجو را برعکس کرده و اصلن قضیه را از یک زاویه دیگر روایت کرده است. او گفته : هر دو متهم در تحقیقات اولیه عنوان کردند که الفاظ عقد موقت را این دختر دانشجو تکرار کرده اما صرف نظر از صحت یا عدم صحت جاری شدن عقد موقت نوع عمل آنها در محوطه دانشگاه کار بسیار قبیحی است!
خیلی جالب ترش هم این جاست که ایشان بازداشت دانشجویان را هم تکذیب کرده و گفته که"فعلاً یک نفر از دانشجویان در بازداشت به سر می برد" و بعد حرفش را تکمیل کرده که "تعدادی از افرادی که خارج از دانشگاه در این تحصن شرکت کرده بودند، در بازداشت هستند و ممکن است با وصول شکایت های جدید، افرادی دیگر نیز بازداشت شوند اما در حال حاضر وضعیت دانشگاه آرام است."
این ها دیگر شور هر چه دروغ و دروغ گو را درآورده اند. نه این که کسی نمی تواند پاپیچ شان شود برای همین هر غلطی که دلشان می خواهد می کنند. پیش تر همین حرف ها را درباره رضا زارعی فرمانده نیروی انتظامی تهران زدند و ماجرای او و شش زن لخت را رساندند به یک زن و بعد هم گفتند که او و زن مربوطه صیغه کرده بودند و حالا هم ماجرای صیغه را برای معاون دانشگاه زنجان علم کرده اند.
من نمی دانم این صیغه را که این قدر راحت می شود خواند پس چرا جوان های مردم را در خیابان و پارک و شرکت و غیره می گیرند به جرم ارتباط نامشروع یا شروع فعل حرام. یعنی آنها بلد نیستند یک صیغه محرمیت بخوانند؟
مضحکه ای شده است ماجرای فساد آقایان در سال جاری، طفلک دانشجویانی که در ارتباط با این پرونده دستگیر شده اند.

هیچ نظری موجود نیست: