پنجشنبه

"سیمین سبز ایران" مرا ببخش


درخبرهای یک سایت خبری وابسته به دولت آمده است که محمد تقی رهبر رییس مجمع روحانیون روحانیون مجلس و همچنین فاطمه رهبر عضو کمسیون فرهنگی مجلس هشتم به ترتیب خواستار ممنوع التصویر شدن و برخورد جدی با خانم فاطمه معتمد آریا بازیگر توانای ایرانی شده اند. دلیل "آغا" و "خانووم" رهبر هم این است که چرا خانم معتمد آریا که در جشنواره کن به سر می بردند بدون حجاب عکس گرفته اند. البته این حنا دیگر رنگ ندارد و بچه ها هم دیگر حالا می دانند که این واکنش این طرفداران دولت مستقر در مجلس نه فقط برای تصویر بی حجاب "سیمین ایران" نیست بلکه نقطه دردناک برای آنها انداختن دستبند سبز و طرفداری ایشان از جنبش سبز مردم ایران است.
چرا که اگر واقعن مبنای اظهارات و درخواست "آغا" و "خانووم" رهبر بی حجابی یک زن مسلمان در بلاد کفر و در مقابل دوربین ها بود که "ارغوان رضایی" و درخواست برای ممنوع التصویر شدنش در "رسانه میلی" ارجحیت دارد. چطور است که خانم ارغوان رضایی می تواند با شورت و تی شرت آستین کوتاه و سر لخت (محض نمونه)در مقابل دیدگان هزاران و بلکه میلیون ها مرد و زن غریبه ورجه وورجه کند و صدای و سیمای ضرغامی هم چپ و راست او را نشان بدهد و سایت های حامی دولت هم عکس بی حجاب بزرگش را برجسته کنند، اما "سیمین ایران" اجازه ندارد حتی در یک اجتماع زنانه بدون روسری عکس بگیرد؟!
نه واقعن چرا؟! چون ارغوان رضایی راکت تنیس به محمود احمدی نژاد هدیه داده و با دیدنش اشک شوق ریخته اما در مقابل فاطمه معتمد آریا "سیمین ایران" از مهندس موسوی و جنبش سبز حمایت کرده است. اگر "آغا" و "خانووم" رهبر دغدغه اسلام و رعایت حجاب را داشتند چطور در روزهای گذشته و پس از نمایش های آنچنانی "رسانه میلی" و وبسایت های حامی دولت از "ارغوان رضایی" حداقل یک تذکرخشک و خالی ندادند که حالا امثال من ساکت شویم و بگوییم که خب بله نگران اسلام! و رعایت حجاب اتباع جمهوری! اسلامی! هستند. ایشان چطور برای بعضی ها ننه اند و چشم می پوشند بر همه ی رفتارهایشان اما برای عزیزان مردم نقش زن بابا را بازی می کنند؟!
واقعن شرم شان باد که عنوان نمایندگی مردم را یدک می کشند، همان "رهیافتگان" به مجلس از سرشان هم زیاد است، چرا که در طول این چند سال هیچ گاه در قامت نمایندگان مردم ظاهر نشده اند و تنها و تنها به طرفداری از حکومت و دولت مستقر پرداخته اند. خیالشان برداشته که با این حرفها خدای نکرده خدشه ای به اعتبار فاطمه معتمد آریا وارد می کنند و یا ذره ای از علاقه مردم نسبت به او را کم می کنند؟ خیرنمی توانند، همین چند ماه پیش اشخاص مورد حمایت "آغا " و خانووم" رهبر در نهاد ریاست جمهوری و نهادهای امنیتی، "سیمین ایران" را به همراه جعفر پناهی و مجتبی میرتهماسب ممنوع الخروج کردند،اما نتیجه چه شد؟ نه واقعن نتیجه چه شد؟ غیر از این است که با هر مخالفت مزدوران این حاکمیت جائر با فرزندان پاک ایران ، آنها پیش مردم عزیزتر می شوند؟ بله واقعن همین طور است، آنها با این مخالفت ها آتش خشم مردم را شعله ور تر کرده و از طرفی نادانسته برمحبوبیت فرزندان پر افتخار ایران عزیز افزون می کنند.
"سیمین سبز سینمای ایران" یکی از گرانسنگ های بازیگری ایران است، همانطور که جعفر پناهی افتخار سینمای ایران است، ما به داشتن چنین هنرمندانی افتخار می کنیم . هر دولت و حکومتی که بر کار باشد باید منت امثال ایشان را بکشد، برایشان فرش قرمز پهن کند، ارج و احترام بگذارد که عمرشان را برای ارتقای فرهنگ و هنر این مرز و بوم گذاشته اند.
واقعن متاسفم از این اظهارات صدمن یک غاز این دو رهیافته به مجلس، من به عنوان یک ایرانی از فاطمه معتمد آریا عذر می خواهم که هنوز نتوانسته ام در سرنوشت سیاسی کشورم آنقدر تاثیر گذاشته و یا تغییرش بدهم که امروز با او چنین برخوردی شود.
"سیمین ایران" بانوی سبز سینما مرا ببخش، شرمنده ام، اما قول می دهم دست در دست برادران و خواهرانم بزودی این شرایط را تغییر خواهیم داد.

ستاره های سبز سینمای ایران و حمایت شان از رییس جمهور موسوی را هرچند دیده اید اما دوباره ببینید:


هیچ نظری موجود نیست: