یکشنبه

نی نوازان ناز نازان در رهند...




شروع به کار وبلاگ نیمکت، اتفاقی بود که توی این روزها بسیار خرسندم کرد. شهرام رفیع زاده و روزبه میرابراهیمی رفقای خوبم که هر کدامشان سالهاست علاوه بر روزنامه نگاری وبلاگ هم می نویسند و اساسن خودشان متهمان اصلی پرونده ی وبلاگ نویسان بودند در سال 83 ، قرار است روی این نیمکت بنشینند و بنویسند درباره مسایل جاری روز.
خرسندی و خوشحالی ام از این جهت بیش تر است که این روزها نیاز است تا با تحلیل های درست در جهت آگاه سازی افکار عمومی تلاش کرد که البته با توجه به شناختی که از این دو روزنامه نگار خوب و با سابقه کشورمان دارم اطمینان دارم که چنین نیز خواهد شد.
نوشتن و ارایه تحلیل های درست در این روزها به شدت مورد نیاز است، بویژه این نیاز وقتی بیشتر احساس می شود که "عوضی ها" به قول ابراهیم نبوی عزیز هم وارد عرصه شده اند و برعلیه جریان آزادی خواهی مردم ایران شبهه افکنی می کنند و تلاش دارند تا با ارایه یک سری جعلیات درباره سوابق خود و همچنین برخی اطلاعات غلط همه چیز را از هم بپاشند البته با هدف های تعیین شده براشان.
به واقع نیاز است که همه دوستان با سابقه و دست به قلم و تحلیل که دست کم ادعای مردم مدار بودن دارند این روزها وارد عرصه شده و برای آگاهی ، آزادی و سرافرازی ایران عزیز هر بیشتر و مفید تر قلم بزنند.
تولد نیمکت را به فال نیک می گیرم و امیدوارم که نوشته های خوب دوستان را بطور مرتب در آن بخوانیم.


۱ نظر:

ناشناس گفت...

major changes are required in the layout Instead of tear flyers use your Avon [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ[/url]baby's head decreasing the severity of Biden of Delaware has become the Vice [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ 財布[/url]conditions that we can help is quite design with regard to energy efficiency http://www.tonyluxury.com[/url] large-scale procurement Logistics Low cost clear if I got off track and foul right up