سه‌شنبه

اینترنتی

دانلودت نمی کنم،

می دانم

این لپ تاپ هم

مثل زندگی من

کوچک است برای تو.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

علیرضا
اینترنتی شده ای رفیق. کار قشنگی بود. باور می کنی وقتی این شعر رو خوندم یهو پیش خودم فکر کردم کاشکی می شد همه چی رو دانلود کرد. زندگی. آزادی . عشق . صلح و خلاصه همه چی رو.
البت ای کاش سرعت اینترنت ما هم کمی می رفت بالا تا می تونستیم راحت اینایی که گفتم رو دانلود کنیم
مرسی برا اینکه این حس قشنگو به من دادی

ناشناس گفت...

تاواریش
رفیق کم کار شده ای، لااقل یک کلمه ای چیزی بنویس. من که هر وقت سر می زنم منتظرم یک مطلب تازه ببینم یا شعری ببینم ازت. تداوم و کمیت هم گاهی خوب است ، انسان را توی حس و خط نگه می دارد.
پیروز باشی ، یاحق

ناشناس گفت...

سلام خوبين . انتقادات را با كمال ميل پذيرفتم و اصلاح ميكنم . باز هم منو راهنمايي كنيد لطفا . من و عليرضا هم خيلي دلمون براي همه شما تنگ شده و اميدورام كه يك روز باز هم همديگر را ببينيم و دور هم باشيم