چهارشنبه

فرصتی نمانده! پس روی عکس کلیک کنید


اول ،می دانم که فرصت زیادی برای فراهم کردن شرایط حضورفیلم آفساید در مراسم اسکار نمانده است ، اما دیدم جعفر پناهی ودوستداران سینمای او طی نامه ای خواستار نمایش این فیلم در داخل کشور شده اند تا به این ترتیب آفساید هم بتواند نماینده سینمای ایران در اسکار شود. پس سعی کردم حداقل کاری که می توانم را برای آفساید انجام دهم . شما هم اگر آفساید را دیده اید و از طرفدارانش هستید می توانید در فراهم کردن شرایط حضورنماینده سینمای ایران در اسکار نقش بسزایی داشته باشید. برای این کار با کلیک بر روی عکس و امضاء نامه ، خواسته خودتان را به گوش مسولان برسانید.دوم، گیرم که اصلا شما یا بنده فیلم آفساید را ندیده ایم و یا طرفدار سینمای پناهی نیستیم، با نگرش او به سینما و جامعه مخالف باشیم، اما ایرانی که هستیم. در ضمن فراموش نکنیم که پناهی تا امروز جوایز بسیار ارزنده ای را نصیب سینمای ایران کرده است و شانس زیادی هم می تواند داشته باشد. پس شما هم امضا کنید.
در همین مورد:
چه کسی در آفساید است ؛ ما یا دست قیچی ها
ظلمی که در حق جعفر پناهی می کنند
تاریخ در آفساید ، آفساید در تاریخ
چه کسی در آفساید است؟
در باره آفساید ، تازه ترین فیلم جعفر پناهی
وقتی نمی توان بازی کرد
آفساید ، دست قیچی ها را غافلگیر کرد

پ . ن : اگر کسی لوگوی این پتیشن را خواست پیغام بگذارد ، کدهایش را تقدیم کنم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

کار قشنگی است هر چند فکر نکنم جواب بدهد. من امظا کردم و فکر می کنم حق آفساید است که در اسکار شرکت کند، واقعا فیلم خوبی است.

ناشناس گفت...

حمايت از آفاسايد حمايت از يك حق است،حقي كه سال ها است از زنان ايران دريغ مي شود

ناشناس گفت...

دستت درد نكنه كار خوبي كردي