پنجشنبه

چشم هایش دوست تان دارد

توی این مدت خیلی دلم می خواهد که بیشتر توی چشم هایش بنویسم ، ولی این روزها یک مقداری گرفتار کار خوب و دوست داشتنی ای شده ام که کمتر وقت می کنم هم این جا بنویسم و هم نوشته های دوستانم را ببینم. البته توی فیس بوک از حال بعضی از دوستان که می بینم شان باخبرم ولی خب کمتر توانسته ام نوشته هاشان که بیشتر دوست شان دارم و برایم رنگ و طعم دیگری دارد، را بخوانم.
گفتم بیایم بنویسم درست که کمتر این جا می نویسم ولی با این حال تمام کسانی که به چشم هایش سر می زنند را همچنان دوست دارم و مخلص همه شان هم هستم. یعنی این که چشم هایش چه ساکت باشد و چه حرف بزند به شما فکر می کند.
خب امروز پنج شنبه است و روز تعطیل ایران خودمان، پنج شنبه ها برای خودم تا وقتی توی کشور عزیزمان بودم رنگ و بوی دیگری داشت ،بخصوص پنج شنبه های باهاری، یک رنگی شبیه عشق. شاید آبی نمی دانم شاید هم قرمز. یک ترانه ای به زبان ترکی هست که خیلی دوستش دارم و گاهی زمزمه اش می کنم. نام ترانه هست ؛ عشقم. اسم خواننده اش هم هست؛ یونجا . گفتم ویدیو اش را بگذارم این جا تا یادتان باشد که من عاشق چشم هایش و شماها هستم. البته این ترانه را گذاشته اند روی تصاویر یک سریال تلویزیونی با نام زیر درختان ایهلامور که آن هم زیباست. پس با عشق ، این ویدیو را تقدیم به همه ی شما می کنم.(از اول و کامل گوش کنید شک ندارم لذتش را می برید حتا اگر تمام کلماتش را متوجه نشوید .خلاصه کلامش این است؛ عشقم را نمی توانی فراموش کنی)

۸ نظر:

رافونه گفت...

بسیار زیبا

ناشناس گفت...

چه جالب اسم وبلاگ من هم چشم هایش است.به من سر بزن.

بهرام رفیعی گفت...

مرسی رافونه عزیز

بهرام رفیعی گفت...

دوست ناشناس
مرسی از این که به چشم هایش سر زدی و خوشحالم که نام وبلاگ شما هم چشم هایش است.من هم دوست دارم به وبلاگت سر بزنم ولی متاسفانه آدرسی نگذاشته ای

ليلا گفت...

ما هم چشم هايش را دوست داريم
اين کليپ هم عالي بود

بهرام رفیعی گفت...

لیلای مهربان
سپاس عزیز، من هم ناخانای تو را بسیار دوست دارم و مدام منتظرم تا نوشته ی تازه ای بخوانم در آن جا.
همین طور خوشحالم که از کلیپ یونجا خوشت آمده، امید به دیدار

مهدي گفت...

سلام آقا بهرام عزيز
خيلي باحال بود.
در ضمن خوشحال ميشيم تو
فيس بوك ببينمتون.
http://www.facebook.com/people/Mehdi-Abdollahi-Aghdam/782608730

کیارش گفت...

سلام دایی خوبی منم کیارش به وب ما سر نمیزنی مامان و بابا و شاهین سلام میرسونن به وبم سر بزن خدانگهدار