یکشنبه

متهمان پرونده وبلاگ‌‏نويسان نسبت به برگزاری غيرعلنی دادگاه خود اعتراض کردند

ما امضا کنندگان اين نامه سه تن از متهمان پرونده ای هستيم که به نام « پرونده وبلاگ نويسان» شناخته شده و هم اکنون در شعبه تحت مديريت شما مراحل دادرسی را طی می نمايد.
اقدام غيرمنتظره جنابعالی در غيرعلنی اعلام کردن بررسی پرونده ما درجلسه اخير دادگاه، درمورخ ۱۲ آذرماه،موجب شگفتی مان شد.
انتظارداشتيم با توجه به جلسه حضوری با رييس محترم قوه قضاييه وتاکيد برپيگيری تخلفات ومبنا قرار دادن نتيجه کميته تحقيق سه نفره ايشان،رسيدگی به پرونده به شکل ديگری ادامه پيدا کند.
باتوجه به اينکه آيت الله شاهرودی در آن ديدار صريحا اعلام کردند که اعترافات به اجبار گرفته از ما باطل است و نبايد مورد استناد قرار گيرد.و به دليل خوشبينی که تلاش می کنيم نسبت به روند دادرسی عادلانه پرونده داشته باشيم،برآن شديم درخصوص تصميم اخيرتان درباب غيرعلنی کردن بررسی پرونده درجلسه اخير دادگاه،که برخلاف مشی جلسه نخست دادگاه درششم آبان ماه بود،نکاتی را به استحضار برسانيم .
پرسش ما از شما که مسئوليت خطير قضاوت را در اين دادگاه برعهده گرفته ايد اين است که...

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام نمیدان آهنگ خدا پاشو از هیچکس رو شنیدی یا نه ولی فکر کنم بهترین آهنگ پرشین رپ باشه فعلا یک دمو با کیفیت پایین اومده

http://www.4shared.com/file/6147678/ae242586/Hichkas_-_Khoda_Pasho_Demo___WwWqBc-SnooopBlogfaCoM__.html

بهرام رفیعی گفت...

درود رفیق
از این که سر زدی به چشم هایش ممنونم. راستش از اینکه با یکی از دوستداران رپ فارسی بخصوص هیچکس آشنا شده ام خوشحالم. دمو خدا پاشو را هم شنیدم، خداست.حرف ندارد و می دانم که وقتی منتشر بشود در همه ی بچه قرتی های پارتی خوان را تخته می کند.هیچکس می تواند رپ را به جامعه بشناساند.
باز هم سر بزن به این جا