دوشنبه

همکاران در سایت اصلاح طلب امروز توجه کنند!

ترجیح می دهم در این باره حالا ، چیزی ننویسم . هرچند که بسیار حرف دارم در این باره و پاره ای از مسایل این چنینی.
همین دو لینک خبر و حرف های وکلای پرونده وبلاگ نویسان و انتشارش در برخی از روزنامه های صبح به خوبی خودش گویای بسیاری از مسایل است. تنها بگویم که گمان نمی کنم خبر انصراف ابراهیم حاتمی کیا از ساخت پروژه ی "شهید چمران" و یا خبر تکه شدن اصولگرایان درانتخابات شوراها، آن قدری اهمیتش بیش از باز انتشار اخبار دادگاه غیر علنی کسانی باشد که یکی از اتهاماتشان نوشتن برای سایت اصلاح طلب! امروز باشد.
دو خبر زیر را بخوانید:

دادگاه شهرام رفيع زاده به صورت غيرعلني برگزار شد

و

انتقاد وكلاي پرونده وبلاگ‌نويسان از غيرعلني بودن دادگاه

۲ نظر:

ناشناس گفت...

برادر کدام همکاران
این ها الان تمام فکر و ذکرشان گرفتن سهمی در شهرداری هاست.به من و شما و امثال ما کسی فکر نمی کند. ما هم باید یاد بگیریم به آنها فکر نکنیم و کارخودمان راانجام بدهیم
روزنامه نگاران برای این ها تنها در زمان و مقطعی نفع دارند که دم دست باشند و ازآنها بنویسند. خودت را خیلی ناراحت این مساله نکن

ناشناس گفت...

بهرام جان سلام!
سرافرازمان كردي برادر!
من هم حرف هاي زيادي دارم.
خدمت خواهم رسيد.