چهارشنبه

رباط یا ربات

امروز درحین تمرین بدنسازی رباط صلیبی پاره کردم و نه تنها به بازی امشب نمی رسم بلکه احتمالن یک هفت ماهی باید دور از میادین باشم. راستش دیگر کشیدگی عضلات و تاندون و همین طور پارگی رباط های قدیمی از مد افتاده برای همین خودم ترجیح دادم رباط صلیبی پاره کنم.
البته خوشحالم از این که یک گیلانی دیگر با نام مشخص علی کریمی به تیم پیوسته (او از پدر و مادری گیلانی به دنیا آمده)و می تواند جای خالی ام را در بازی های بعدی پر کند اما به هر حال من هم سعی ام را می کنم برای اواخر فصل برگردم.
با این که در ورزشگاه آزادی نخواهم بود اما امیدوارم که بازی امشب را با اختلاف سه گل ببریم.

پس نوشت: رباط صلیبی یک چیزی است توی مایه های زنجیر که هرکسی نمی تواند پاره اش کند، خیلی زور می خواهد! (ااانقده خوبه)

برای حفظ روحیه : دوباره می سازمت بدن

درباره رباط صلیبی بیشتر بدانید

بعد از بازی : واقعن این باخت حق مان نبود، فدراسیون و کمیته داوران و علی آبادی دست به یکی کرده اند تا تیم نتیجه نگیرد.

هیچ نظری موجود نیست: