شنبه

اکبر گنجی به خانه آمد

اکبر گنجی به خانه آمد ، اما در این خبر ایلنا نوشته شده که به مرخصی نوروزی آمده و هنوز آزاد نشده است.
این که گفته اند تا 10 فروردین گنجی همچنان زندانی است و این که فرستاده ایم اش به خانه تا کنار خانواده اش باشد ،مسخره ترین حرفی است که این جماعت خنگ و احمق زده اند.
از ترس شان نمی گویند که جرات نکردیم گنجی را آزاد کنیم . چون همه می دانند که حالا دیگرسرنوشت گنجی با میلیون ها ایرانی گره خورده و همه منتظر آزادی اش بودند تا استقبال باشکوهی کنند از این قهرمانشان در عصری که قحطی قهرمان داردو یا قهرمان زده شده بود.حالا هم خوشحالم مثل همه و هم نگرانم از بی پروایی اکبر گنجی و یا دوستدارانش و از سویی می دانم آنهایی که گنجی را شش سال به جرم اندیشه اش زندانی کردند انقدر حقیرند که خیلی زود می توانند بزنند زیر همه چیز.
حتی از نوشتن این کلمات هم متنفرم اما فکرم به من این طور می گوید.احساسم اما سرخوش است امروز و شاید تمام ناخوشی های امسال را با خبرآزادی گنجی فراموش کرده ام. حالا دیگر شعری که در پست پیش نوشتم راآنقدر ها که نوشته بودم دوست ندارم و چرا
که آن خبر خوشی که منتظرش بودم رسید.
خبر آزادی گنجی خبر واقعا خوبی است خوشبحال بچه هایی که رفتند به دیدنش و همین طور باید به همسر گنجی تبریک گفت که شیرزنی بود و توانست این شش سال را بسختی اما به خوبی پشت سر بگذارد.
البته به بچه هایی که به مناسبت های مختلف از گنجی گفتند و با توجه به خطرات فراوان گاهی به خانه اش سر زدند و مراسم شب شعری گرفتند هم باید شادباش گفت.
به امید آزادی تمام زندانیان بخصوص زندانیان سیاسی

هیچ نظری موجود نیست: