جمعه

تازه می شوم

مدتی بود که می خواستم در این جا بنویسم ، اما مقداری با بلاگر مشکل داشتم . ولی حالا با چند روز سروکله زدن و آزمون و خطا توانسته ام تا اندازه ای خودم را با این جا وقف بدهم. نمی دانم که سرنوشت چشم هایش در این جا چه می شود ، اما همین قدر می دانم که این چشم ها دیگر بسته نمی شود مگر اینکه خودم نخواهم و یا مشکلی برایم پیش بیاید

سرویس دهنده ی وبلاگ قبلی ام، چشم هایش، میهن بلاگ بود که راستش اصلا راضی ام نمی کرد. نه از بابت امکاناتش ، بلکه از تغییرات فراوانی که هر روز در مدیریت وبلاگ ایجاد می شد و من احساس می کردم که وبلاگم تبدیل به موش آزمایشگاهی شده است.از طرف دیگر خودم هم چندان از فضا یی که در اختیارم بود احساس رضایت نمی کردم

باید بسیار پیش از این به این جا می آمدم ، چرا که در تمام چند سال گذشته تقریبا برای تک تک سرویس دهنده های وبلاگ فارسی مشکلات گوناگونی پیش آمد ، اما بلاگر همچنان سرپا بود و کسانی که اینجا می نوشتند بدون شک آسودگی خاطر بیشتری داشتند.از طرفی هم گویا اضافه شدن محدودیت ها برای وبلاگ نویسان فارسی توسط سرویس دهنده ها تمامی ندارد و تازه آغاز محدودیت ها و ممنوعیت هاست . در کنارش تحقیقات وزارت اطلاعات و اظهارات اخیر وزیر ارشاد درباره تدوین قانون وقانونمند کردن وبلاگ و وبلاگ نویسی هم علتی است که مرا هم مثل بسیاری دیگر به نوشتن در بلاگر تشویق کرد

به هر حال آمده ام این جا و امید دارم که بتوانم بنویسم و بنویسم و چشم ها را میزبان باشم . همین جا هم از دوستانی که پیش تر لطف کرده و به وبلاگم لینک داده بودند می خواهم که در صورت تمایل آدرس لینکم را تغییر دهند وآدرس فعلی را جایگزین قبلی کنند.

این هم آدرس برای راحتی کار

www.donbalak.blogspot.com

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام از اینکه اینجا می نویسی خوشحالم . به من هم سر بزن

ناشناس گفت...

مبارک است قربان