سه‌شنبه

روز تولد

ترانه "روز تولد" یکی از ترانه های کلاسیک ترک است که "ابرو گوندش" به همراه" قدسی" آن را در یک برنامه زنده تلویزیونی خوانده اند.این ترانه از شعر بسیار زیبایی برخوردار است که با اجرای خاطره انگیز این دو هنرمند ترک زیباتر هم شده است. البته گویا قرار نبوده که ترانه دو صدایی خوانده شود چون خود "قدسی " از خواندن ابرو تعجب می کند اما بعدش را خوب همراهی می کند. فقط به متانت و مردانگی قدسی خوب توجه کنید که چطور با ابرو می رقصد و ابرو را ببینید که چطور می خواهد خودش را در آخر اجرا پرتاب کند توی بغل قدسی.
چه قدر خوب می شد ما هم توی کشورمان این قدر آزادی داشتیم که می توانستیم کنسرت موسیقی داشته باشیم و راجع به هنرمندان مورد علاقه مان حرف بزنیم و حمایت شان کنیم. چه شب ها و روزهای خوبی می توانستیم توام با شادی و عشق داشته باشیم. حیف. شاید بتوانیم برای بچه های بعد از خودمان فراهم کنیم .
یک نکته جالب این که ابرو گوندش علاقه فراوانی به ایرانی ها داردو همیشه با احترام از ما یاد می کند وبا هوادارانش در ایران مدام در ارتباط است .
ترانه را نگاه کنید که با این جمله شروع می شود:
بعد از تو زندگی کرده ام؟ هیچ نمی دانم...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام؛
ممنون كه اهمیت دادید به این موضوع؛
دلیل حذف سرویس حوادث ایسنا اختلاف داخلی بین بچه‌ها و مدیر گروه اجتماعی بود كه با آمدن مدیرعامل جدید پایان گرفت. البته اختلافات داخلی قصه طولانی‌ای داره. رحیمیان، مدیرعامل جدید ایسنا با اخبار خوادث میانه خوبی نداشت و معتقد است كه این اخبار سیاه‌نمایی است. این‌گونه بود كه در میان این اختلافات تصمیم به حذف كامل این سرویس گرفت كه به‌واقع خوب كار می‌كرد.
در مورد شایعات هم تنها كمك رد شایعات البته درباره دو خبرنگار ایسنا است.
باز هم از آمدن وتوجهتون ممنونم.