شنبه

بلاگفا دزدی و ترور در وب را تبلیغ می کند


نمی دانم به وبلاگ دوستانی که درسرویس دهنده بلاگفا وبلاگ می نویسند در این چند روز سری زده اید یا نه. چند روزی است این آگهی آزاردهنده که می بینید را روی وبلاگ ها می فرستد که بسیار تاسف آور است . به شاخص های آموزش در این آگهی توجه کنید:
1. در آوردن شماره تلفن در چت
2. بازکردن وب کم دیگران
3. گرفتن پسورد
4. وارد شدن به سیستم های دیگران
و...
این ها تنها نمونه هایی از تبلیغات و آگهی در بلاگفا ست . نمی دانم دوستان بلاگر در سرویس بلاگفا تا امروز به این آگهی توجه کرده اند یا نه ، اما جا دارد که دوستانی که در این سرویس دهنده عضوند وحتی کسانی که در سرویس دهنده های دیگر وبلاگ می نویسند به این گونه آگهی ها اعتراض کنند. فکر می کنم به اندازه کافی مسایلی که در این آگهی بچشم می خورد در دنیای مجازی وجود دارد و وبلاگ های ایرانی هم به اندازه کافی به این مساله می پردازند ، اما این مساله ای نیست که یک سرویس دهنده وبلاگ خودش آنرا ترویج کند.
لا اقل مدیران بازرگانی و آگهی بلاگفا اگر هم می خواهند آگهی داشته باشند بهتر است از ترویج دزدی و تجاوز در فضای وب پرهیز کنند. نمی دانم چرا هر کاری هم که این دوستان می خواهند انجام بدهند ازنوع بدنام و سیاهش را شروع می کنند.
به گمانم این حق ماست که به چنین چیزی اعتراض کنیم.
اگر بتوانیم با هم به این گونه آگهی ها اعتراض کنیم ، از حقوق خودمان دفاع کرده ایم .

۸ نظر:

ناشناس گفت...

عجب...
من همیشه شیون فومنی را بسیار دوست می داشتم... اشعار بومی برآمده از دل با هویتش را ...
خیلی خیلی برایم جالب است که به کسی از شاگردانش برخورده ام ...
خیلی دلم می خواهد در موردش بیشتر بدانم مثلا در مورد نحوه تدریسش در مورد ارتباطش با بچه ها در مورد ....خیلی چیزها
من نوارهای صوتی اش را هم دارم اگرچه نمی دانم چه می گوید ولی از شنیدن آن لحن پر تپشش لذت می برم...
اگر توانشتید راجع بهش بیشتر بنویسید

Navid گفت...

واقعا جای تاسف داره ...

ناشناس گفت...

Mamnoon .
Man Linke in matlab ro baraye ishoon comment gozashtam , balke tablighe in agahi ha ro ke dar hade blogfa nist , motevaghef konand.
Khosh bashid .

ناشناس گفت...

مرسي.

ناشناس گفت...

سلام امیدوارم که خووب خوش و موفق باشی راستی ممنونم که همیشه به من سر میزنید من از این به بعد فکر کنم تا این هفته هر روز یا حداقل هفته ای دو یا سه مرتبه آپ کنم در مورد اینکه تولد پدرم رو به من تبریک گفتی ممنونم از تو ولی ناراحتم کردی من رو صد بیست سال چیه کم 1000 سال عمر کنه و همچنین شما هم همین قدر عمر کنید راستی داشت یادم میرفت از اینکه بلاگفا کلاه بردار هست که من در اون هیچ شکی نمبینم چون این کار هست در ضمن من سعی میکنم که هر وقت آپ کردی از این به بعد به شما سر بزنم
امیدوارم که همیشه موفق و شاد باشید

Parham گفت...

امان از پول ....
بلاگفا كه ديگه نمونه بارز يك سايت آماتور ايراني با مديريت كلان !
اون از ماجراي دروغي فروش اش و اين هم از نوع تبليغاتش

ناشناس گفت...

سلام

بلاگرارجمند جناب آقای رفیعی
از ایجاد وبلاگم در بلاگفابیش ازدو سال می گذرد ، در این مدت به بلاگ پست شما ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ و خیلی های دیگر سر زدم و میزنم . چه اصراریست که همدیگر را خراب کنیم ، از درج مطلب شما مطلقاً بوی رقابت و تسابق نمی آید شاید بشیوه پست مدرنیست است که ما بی خبریم اما قسم می خورم تا کنون یک کلمه از دیگران از رقبا یا هم اندیشانمان بد نگفته ایم اصلا نپرداخته ایم ، اگر بلاگفا یک ماه است که شرکت مزبور را تبلیغ می کند من وشما و امثال ما چند سال است که ویروس می نویسیم و مسنجر هک می کنیم چیز تازه ای نیست بهر حال خواهش می کنم با مراعات همدیگر اینگونه بستر ها را که خدشه دار نکنیم
با سپاس سینا

ناشناس گفت...

آقا سلام/منمون از شما که هم یادی از شادروان فخری نژاد کردید و هم اینکه مرا بیاد محل تولدم در آفخرا و دوران دبستانم مدرسه جامی (کوچه مهتاب) و سبزه میدان وخیابان بیستون، پاتوق همیشگی زیر بانک صادرات روبروی پیرسرا) انداختید. آرزوی موفقیت برایتان دارم.سعید از آلمان