جمعه

اگر دوربین مخفی است به ما هم بگویید!

در این بلبشوی دست به یقه شدن مقامات "نظام مقدس" که از صدر تا ذیل این یکی یکخم آن یکی را گرفته آن یکی در حال پس گردنی زدن به این یکی است، سردار عزت الله ضرغامی رییس منصوب آقای خامنه ای در صدا و سیما در یک برنامه تلویزیونی کلن اختلافات موجود در حکومت مستقر را منکر شده است.
آقای ضرغامی در برنامه پنج شنبه شب 20:30  در این رابطه گفته:"مسئولین برخی اوقات در جلسات اینقدر میگن و می خندن و شیرینی و بستنی بین هم پخش میکنن."
و البته کار را به همینجا ختم نکرده ادامه داده که بله "ایکاش می شد تو این جلسات دوربین مخفی ببریم و شوخی ها و جوکهایی که مسئولین میگن رو پخش کنیم تا مردم ببینن این مطالبی که در برخی رسانه ها از اختلاف و خط کشی بین مسئولین پخش میکنن اصلا اینطوری نیست."

عارضم خدمت شما ما که بخیل نیستیم بگو بخند و بساط بستنی هم اگر برقرار باشد ولی دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را فعلن در حیرتیم. 
اصلن آن ماجرای نامه نویسی آقای خامنه ای برای عوض کردن مشایی از پست معاون اولی که احمدی نژاد گوش نکرد و موجب دلخوری میان آقایان شد را می گذاریم کنار، بحث برکناری متکی را که با نظر آقای خامنه ای منصوب شده بود رییس دولت منصوب خودش در سفر سنگال برکنار کرد را هم همین طور. عزل منصوب دیگر او یعنی حیدر مصلحی از سوی احمدی نژاد و بعد ابقای مجدد او از سوی آقای خامنه ای و بعدتر قهر 11 روزه احمدی نژاد را هم بی خیال می شویم. اختلافات "برادران قاچاقچی" احمدی نژاد با وی را هم می گوییم اختلاف نبود. خلع احمدی نژاد از فرزندی آقای خامنه ای که مجتبی ذوالنور گفت"این حرف‌ها یعنی چه که رابطه‌ام با رهبری رابطه پدر و فرزندی است؟؛ این حرف‌ها معنی ندارد. این حرف، حرفی انحرافی است" را هم ندید می گیریم. آن "قیچی کردن پر و بال جریان انحرافی" که "نمیرکبیر" نظام آقای جنتی دستور داد و فرمانبرداران اجرا کردند هم اختلاف نبود اصلن در جریان انتخابات مجلس نهم. باشد قبول.
این که مصباح یزدی و شاگردانش که خودشان خدای تفرقه اندازی اند دو دسته شده اند. آنطرف هم جامعه مدرسین قم یک دسته دیگر آن طرف جامعه روحانیت مبارز یک تیم دیگر و هر روز دم از وحدت می زنند بعد یک سر یک لیست انتخاباتی نمی توانند ائتلاف کنند می روند توی مناظره با خودشان در دانشگاه درگیر می شوند پرونده فساد مالی هم را رو می کنند برای هم بطری آب پرت می کنند هم هیچ که البته هنوز ادامه دارد و تازه دارد مثل فیلم های جکی چان تماشاگرپسند تر می شود . 
ولی واقعن آقای ضرغامی کجا زندگی می کند که این گیس و گیس کشی های اخیر را ندیده و نشنیده است. این که هر روز رییس "دستگاه قضای نظام مقدس" لیچار بار "دولت خدمتگذار"ش می کند و یکی یکی مشاور و معاونانش را می گیرد کار بچه های ما! را زیاد می کند هی باید بنویسند معاون احمدی نژاد آزاد باید گردد مشاور احمدی نژاد آزاد باید گردد. اصلن همین چارشنبه نه چارشنبه قبلی مگر همین آقای رییس "قانون مدارترین دولت بعد از انقلاب" برای قوه قضاییه خط قرمز نکشید که دستگیری مشاور من به نفع مملکت نیست. مگر به آن یکی برادر لاریجانی که اتفاقن رییس سابق همین آقای ضرغامی بود نگفت که اخلال در کارما می اندازد. گویا آقای ضرغامی خبر ندارد کار به فحش و فحش کاری هم رسیده است. همین آقای علی لاریجانی خودش در جواب احمدی نژاد گفت که "اگر مشکلات مملکت با فحش دادن به من حل می شود به من فحش بدهید". نمی دانم ما که نبودیم ولی حتمن فحش داده که رییس مجلس نظام می گوید فحش بده ولی کار هم بکن.
آن یکی فرمانده کل سپاه آمد گفت جنگ با اسراییل قطعی است ولی زمانش معلوم نیست. دو روز نشده اول معاون ستاد کل نیروهای مسلح آمد گفت شما حرف نزن. دو روز بعدترش خود شخص شخیص رییس ستاد کل؛ این فرد بزرگ! حسن فیروزآبادی آمد فرمانده کل سپاه را سکه ی یک پول کرد حتا اسمش را هم نیاورد گفت"برخی افراد به گونه ای صحبت می کنند که این تصور در بین مردم ایجاد می شود که گویی می خواهد جنگ شود؛ درحالی که این نوع حرف زدن «اشتباه است». وقتی «یک فرمانده نظامی» حرف می زند «باید بداند» که از صحبت او برداشت سیاسی و امنیتی می شود و در صحبت کردن خود باید این گونه مسایل را محاسبه کند". این رسمن گفته است که فرمانده کل سپاه نادان و نفهم است دیگر. بعد آن یکی برادر قاچاقچی که دیگر برادران «مغز متفکرش» می دانند و دو روز مانده به انتخابات 22 خرداد 88 با قلدری گفت که "هرگونه تلاش برای انقلاب مخملی را خفه می کنیم"؛ یدالله جوانی جواب همین فرد بزرگ! را داد و توی نشریه خود سپاه او را "جاهل به امور نظامی" خواند. حالا دیگر ننوشت که شما که مسول جهاد سازندگی، سازمان امداد بودی و لیسانس تغذیه داری خفه شو! خب کلمات رکیک و فحش خار و مادر را که در نشریه تحت نظر "ولی فقیه" نمی نویسند توی دلشان می دهند حکمن ولی ترجمه اش همینی می شود که نوشته بودند. 
قابل توجه است که خدمت آقای عزت الله ضرغامی عرض کنم که به خدای زمین و زمان به همان حضرت عباس که شما بهش اعتقاد داری ما اینها را از خودمان منتشر نمی کنیم هر روز توی همین خبرگزاری های وابسته به "نظام مقدس" هزارانش موجود است. البته بنده و امثال من ؛ ما مردم عادی که مثل آقای ضرغامی در جلسات  مسولین نظام حضور نداریم خبرهم نداریم از این جلسات محرمانه، شاید آنجا می روند باهم بستنی می خورند جک می گویند می خندند بعد از این جلسات مسولین نظام که می آیند بیرون به همدیگر فحش می دهند و یقه و پاچه هم را می گیرند. البته سابقن در خفا دعوا می کردند در ظاهر دوستی گویا از زمان ورود نظام مقدس به دهه چهارم این رسم برعکس شده و در خفا بستنی می خورند و جک می گویند در ظاهر باهم دشمنی می کنند و بهم فحش می دهند. به هرحال  ما آنچه که می بینیم و می خوانیم را منتشر می کنیم؛ همان که عیان است را. پس از این هم خواهیم کرد. فقط اگر همه اینها دوربین مخفی است به ما بگویید که خیلی بی مزه شده است ماجرا.

هیچ نظری موجود نیست: