جمعه

بزودی در این مکان یک بهرام نصب می شود

اولن که خیلی شرمگینم از دوستان چشم هایش که در این مدت تنهایشان گذاشتم، اما خب شرایط طوری بود که به کارهای دیگری می رسیدم، دوستانی که از نزدیک می شناسندم می دانند که من اگر وبلاگ نمی نویسم ، در عوضش چند جای دیگر جبران می کنم.
بهرحال اما خواستم عرض ارادت کرده باشم به همه دوستان و دوستداران چشم هایش و آمدم که بنویسم ، از یکشنبه نه تنها حتمن بطور مرتب خواهم نوشت بلکه سعی می کنم پس از این گزارش ها و مطالبم در جاهای مختلف را هم به یک ترتیبی این جا قرار بدهم، حقیقتش نمی خواستم خیلی چشم هایش آلوده سیاست شود اما چه کنم که تمام زندگیمان سیاسی شده و از آن چند جمله ای که در پروفایل نوشته ام همه اش به همین موضوع ربط پیدا کرده البته به غیر از عاشق شدن، به این عبارت که چشم هایش و چشم هایم امروز همه چیز را سیاسی می بیند، سیاسی می خواند، سیاسی می نویسد، و زندگی هم که نداریم کلن.
البته سعی می کنم از رویه سابق چشم هایش خارج نشوم ، اما غیر از این نیست که از اول هم قرار بر این بود این جا دغدغه های فکری ام را به اشتراک بگذارم و حالا این است روز گار ما.
پس از فردا ، چشم هایش دوباره بازگشایی می شود و یک فروند بهرام در این مکان دوباره نصب می شود البته پرکار و مرتب.
دوستتان دارم

۱ نظر:

کیارش گفت...

مرسی یه ترفند تو وبم نوشتم الان بیا بخون خودم اتفاقی ÷یدا کردمش