جمعه

هیچکس و یک مشت سرباز


powered by ODEO

هر چند که "هیچکس" این آهنگ جدیدش با نام "یک مشت سرباز" را پیش از حرف های هفته پیش هیلاری کیلینتون ، در اینترنت منتشر کرد و حالا دیگر یکماهی از انتشارش می گذرد ولی چنان بی ربط هم نیست به تفکر بعضی ها که طوری از نابودی ایران و جنگ با این کشور حرف می زنند که انگار ایران را تابحال به جز از روی نقشه ندیده اند و مردمش را نمی شناسند. می دانم حکومت ایران و دولتمردانش احمق ترین آدم های روی زمین اند وشرور، اما این دلیل نمی شود که مخالفان حکومت اسلامی ایران از نابودی ایران حرف بزنند. اتفاقن طرفداران جنگ با جمهوری اسلامی اگر کمی هوش بخرج بدهند و به جنگ هشت ساله ایران و عراق نگاه کنند می بینند که همین جنگ تااندازه زیادی باعث بقای این حکومت شد و همانقدر که این جماعت ابله این را نمی فهمند حاکمان جمهوری اسلامی بخوبی از امتیازات جنگ برای تثبیت خودشان آگاه اند ومدام سعی می کنند که کشور را در شرایط و جو جنگی نگه دارند.
آهنگ بالا که گوش کردید کار هیچکس است که تنها بیست و سه سال دارد. البته پدر جوان رپ فارسی تا امروز در چند کار دیگر خودش هم اشاراتی به جنگ طلبان داشته و مدام به آنها گوشزد کرده است که درایران 70 میلیون مرد و زن و بچه زندگی می کنند، کارهایی مثل وطن پرست ، من وایستادم ، باهم . او همین طور در کارهایش حساب مردم را از حکومت فعلی جدا می کند و از قول بچه های هم سن و سال خودش حرف می زند.
کارقشنگی است، اگر خوش تان آمده است می توانید از لینک پایین دانلودش کنید:
یک مشت سرباز(دانلود)

۲ نظر:

Nazkhatoon گفت...

سلام بهرام جان. با حرفت موافقم. گاهی اين سياست​مدارها راجع به يک کشور طوری حرف می​زنند که انگار تو عمرشون اسمش را هم نشنيدند و خيلی راحت حرف از جنگ و نابودی​اش می​زنند. هرچند که سران نادان فعلی ايران هم مثل اين بچه​های احمق، کمر به نابودی هرچه داريم بسته اند. از يک طرف اصلا دغدغه​ی آثار تاريخی و ميراث فرهنگی ايران را ندارند و دارند همه رو به باد می​دهند. از يک طرف هم که مدام سک می​زنند به اين اسراييل و نوچه​ها... يکی از دوستان فرانسوی من که آمده بود ايران و مسجد بسيار زيبای شيخ لطف الله رو تو ميدان نقش جهان ديده بود می گفت که متاسفانه معلومه که کسانی که اداره​ی ميراث فرهنگ رو در اختيار دارند از هنر و تاريخ هيچ بويی نبردند... از اين دست مسائل زياده، دوست من!

** اما راجع به پست قبلی. من خيلی نگرانت شدم. به نظرم با يک مشاور در اين مورد صحبت کن. شايد افسرده شده باشی...

ناشناس گفت...

پنج‌شنبه‌ها روزهای اصیلی است...