دوشنبه

اشتباه

حالا که همه چیز تمام شد
اعتراف می کنم
حق با تو بود
واشتباه از من.
تو را بیشتر از سگم
دوست داشتم


نمی دانم شاید این واژه هایی که نوشته ام خیلی سطحی و احساسی به نظر برسد، شاید هم نه. اما حقیقتی است که در خاطرم وجود دارد. شاید این حق را داشته باشم که آن را صادقانه بیان کنم و شاید هم اشتباه می کنم، نمی دانم .تنها خواستم آن حقیقت را به این شکل بیان کنم . توضیح ضروری این که سگی نری داشتم به نام آلکس که بسیار برایم عزیز بود، وفادار ترین و صادق ترین موجودی که درعمرم دیده ام بی شک همین موجود بود.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

1/جناب شما با بهرام شفیع نسبتی دارین؟ انشا اللاه؟

2/ جوونه اون عزیزت بیا و یه نظر واسه این رفیقمون تو بلاکش بگذار که پدر ما رو در آورده بس که دپرس شده.
(یک دووست وظیفه شناس)

ناشناس گفت...

dooste aziz ghalami besyar ghodratmand darid ... man ham matlabi neveshtam ... dost daram dar ye site khoob mesle shoma ham be namayesh dar biad ... lotfan shoma ham az man hemayat konid

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز. خوب و روان مینویسی. از نوشته ها خوشم میاد. خیلی وقته که شما رو لینک کردم. اگر شما هم دوس داشتین منو لینک کنین.
مرسی